piątek, 18 listopada 2011

co, jak i dlaczego?

Skąd pomysł na tego bloga? Od dłuższego czasu bawię sie w domowy wyrób win, i przy każdym nowym nastawie obiecuję sobie, że zacznę gdzieś gromadzić przepisy, opis technologii z jakiej korzystam i w jakiś sposób dokumentować to co robię... Prób było kilka, ale kartki ze spisanymi informacjami i informacjami dot. zrobionych nastawów zawsze gdzieś mi giną i nie mogę się zmobilizować aby zacząć je w jakikolwiek sposób archiwizować. Pomyślałem zatem, że użycie do tego bloga będzie świetnym pomysłem. Wreszcie w jednym miejscu mogę zawrzeć całą moją dotychczasową wiedzę i dzielic się nowymi spostrzeżeniami jak również zamieszczać zdjecia ;) Gdzies kiedyś usłyszałem, że jesli wpadnie się na jakis pomysł i w ciągu kolejnych 2 dni nie podejmie się jego realizacji, to przepadnie na amen. 4 dni temu wpadłem na ten pomysł, po kolejnych 2 dniach założyłem bloga i dziś po kolejnych 2 dniach zdecydowałem się na pierwszy wpis... Powiedzmy, że zadziałało. Mam nadzieję, że może nie tyle częstotliwosć interesowania sie tym będzie sie utrzymywała na poziomie co dwu dniowym, ale uda sie stworzyć coś ciekawego i użytecznego. W najblizszym czasie planuję nastawic kolejne wina, ponieważ mam obiecany surowiec w postaci jabłek i chcę podjąc się pewnego eksperymentu, ale o tym później...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz